Pusat Pembangunan Pondok Berhad

Pondok Studies Development Centre

Madrasah Darul Hidayah, Tawau, Sabah

Posted by epondok di November 2, 2010


Alamat

Madrasah Darul Hidayah, Kg Sri Bimbalai, Sungai Imam, Tawau, Sabah

Mudir

Ustaz Tasir Modding (alumni Pondok Pasir Tumboh, Kelantan)

Telefon : 019-5840416 / 012-867331 (Kadarisman – pengasas)

Akaun bank : BIMB 100-250-100-10560

Tubuh tahun 1997

Sistem pengajian pondok dan tahfiz

Yuran pengajian RM 30 sebulan

Menerima pelajar muslimin dan muslimat (pelajar dewasa ini seramai 52 orang)

26 Respons to “Madrasah Darul Hidayah, Tawau, Sabah”

  1. MUHAMMAD FITRI berkata

    Assalamualaikum…ble ke klu org dewasa hendak mengikuti pengajian pondok dan tahfiz ni??

  2. Lau Lee Kiang @ Noorfazillah berkata

    A’slm Ustaz,

    Saya mahu bertanya, bolehkah sekiranya saya menghantar anak saya ke madrasah ini.Untuk pengetahuan ustaz anak saya mempunyai masalah disiplin yang sehinggakan saya sukar mengawalnya.setakat tahun ni, anak saya tidak tentu bersekolah dan sering ponteng kelas.

  3. ummu aisyah. berkata

    apa no trbaru wakil pondok ini,sbb no di atas bila d hubungi tidak aktif.

  4. nirzam berkata

    boleh kh kalau pelajar yg kurang penghayatan agama msuk dalm madrasah nie????
    masalah yer….???
    dya tak mau ikut cakap org tua udah?????

  5. azri bin nasir berkata

    assalamualaikum ustaz saya berminat mempelajari ilmu agama,saya baru saja habis blajar di institut dakwah islamiah perkim.boleh tak kalau saya belajar kat pondok ni,bagaimana caranya..?

  6. assalamualaikum wbt..ana mau tnya apa saja persyaratan utk msuk madrasah nie?syukron jiddan

  7. tani berkata

    saya ada anak dewasa usia23 tahun lelaki,dia berminat masuk sekolah pondok.dalam pelajaran agama dia tidask pandai langsong.bagaimana caranya,dan lain2.

  8. NUR berkata

    salam ustaz…boleh kan org dewasa masuk sekolah ni…umur lingkugan 35-tapi berminat nk mendalami agama…insyaALLAH…

  9. hidayah berkata

    assalamualaikum..nak tanya,bagaimana nak daftar masuk ke madrasah darul hidayah ini?

  10. hidayah berkata

    assalamualaikum..ustaz,bagaimana nak daftar masuk ke madrasah ini? tempat tinggal bagi pelajar perempuan disediakan? adakah yuran rm30 sebulan merangkumi asrama,makanan dan lainnya? saya ingin mendaftar masuk ke madrasah ini pada tahun hadapan selepas habis pengajian diploma saya. insyaAllah

  11. rozila berkata

    assalamualaikum…ustaz, mcam mna mhu msuk @ mhon untuk msuk ke madrasah nie??sya berminat untuk mndaftar….

  12. amir berkata

    salam apa syarat masuk pondok darul hidayah…ada kosong ka lagi

  13. lia berkata

    assalammualaikum.. niy sekolah kat tawau ke ?? nak tanya ade ke lagi tempat kosong ?

  14. hamba ALLAH berkata

    assalamualaikum,ustaz saya mahu pelajari ilmu agama di madrasah darul hidayah..Adakah madrasah ini masih menerima pelajar baru.ustaz apakah syarat2 untuk masuk madrasah ini..

  15. Ana Khoirunnisa' berkata

    Assalammualaikum ya ustaz, ana seorang pelajar tingkatan 4, dan mengambil jurusan sains tulen, sememangnya mempelajari ilmu agama dengan lebih mendalam di madrasah itu menjadi keinginan ana, namun keterbatasan waktu untuk ke sana amat sukar lebih-lebih lagi ana seorang pelajar asrama penuh. Bolehkah sekiranya ana mendaftar ke madrasah itu hanya pada waktu cuti sekolah sahaja? Mohon agar mendapat maklum balas dari Ustaz. Wallahu a’lam…..

  16. elena ho berkata

    Assalamualaikum ustaz. Sy lama sdh muallaf dan minat belajar al quran. Umur sy 17 tahun boleh ka masuk sana ?

  17. assalamualaikum…….sya kini berrumur 24 tahun..boleh ka sya nk ikit pengajian pondok nie?apa syarat2nya sekiranya boleh?

  18. assalammualaikum.. kalau misalnya saya masuk ke sana.. untuk menuntut ilmu..
    hanya pada bulan cuti sekolah..
    di terima ke tak ?

  19. asslmkum , saya nak daftar masuk , mcm mn erk . ? email ke ram_rin@yahooo.com . . .

  20. zahra berkata

    mcm mana nak msk kat madrasah nie?

  21. sufrie berkata

    assalammualaikum… apa kah no terbaru madrasah darul hidayah tawau sabah..

  22. Rohana Azhar berkata

    assalamualaikum ..mcm mna moe skloah pondok nie ..?

  23. Nur Irfan berkata

    Assalammualaikum. . . ustaz saya ingin masuk ke madrasah untuk satu bulan tahun hadapan….. boleh kah ustaz??? saya pernah mengikuti program tahun 2013… saya peserta masa tu. . .boleh kah ustaz??? saya Nur Irfan Farihin

Tinggalkan Jawapan

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 11,251 other followers

